دختربهار
دختربهار

 

سلام دوستان من که اصلا خوب نیستم امیدوارم شماخوب باشین وروزگارتون همچین شادباشه که فوران کنه توپست قبلی گفت شایدمرض ازمن باشه نه ازفرشته اتفاقا مرض ازاونه مورداخلاقی هاشوکشف کردم1:بیش ازحدمیخنده چه جوری بگم یه کم خله وسرخوش2:همش به فکرمنافعی خودش 3:گیج هم میزنه درکل من میدونم یه ادم 0100/0اونجوری که مامیخوام نیست یهنی هرادمی حتی خود منم تکمیل نیستم یه نقص های دارم تواین چندروزاین مواردروکشف کردماماهیچ کی ساناز نمیشه اما سانازم صددرصدتکمیل نیست امااون چیزی که من میخوام خیلی هم دوسش دارم همین جا به سانازمیگم عاشقتم دوست گلم امروز یکی ازدوست های دوران راهنماییم روبرده بودم دانشگاه اسمش نساء ازاینبابابا پول دارا  خفن امروزم کلی باهاش خوش گذشت مفت باشه کفت باشه ازش خوردم امروز انقدرنساءاین فرشته روگذاشت سرکارحالا بماندچه سرکاری؟؟؟؟دلم براش کلی سوخت  امروز کلا س زبا ن استادچی بگم بیشترقیافه وهیکلش شبیه دراکولا بودخانم بعدسه جلسه س افتخاردادکلاس تشکیل شه  همش سه نفردختربودیم بقیه ش پسربودپسرچه بگم هارهاج البته( قصدتوهین ندارم به اقا پسرای دیگه منظورم همون پسرای کلاسه)

واما شرح کلاس

استاد:بایدخواندن مقدماتی تهیه کنین

 پسرا:باشه

 استاد:چندتا سوال بپرسم ببینم زبانتون درچه وضع؟؟؟؟صفت مالکی چیه؟؟صفت فاعلی چیه؟؟

ما همه: ماست هااااااااااااااااااااااااا این چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه پسرته کلا س:استاداین سوال های ساده چیه میپرسی؟من تافل دارم بااین سوالا بهم توهین میشه؟؟؟؟

استاد:بله خب تواینوجواب بده سوال سختم میپرسم؟؟؟

پسره ته کلاس:ببخشدمن الزایمرزودرس دارم

استاد:توازهمون های هستی اخرش منو براده پایان ترم خفه میکنی

پسره ته کلاس:استادبه جان تومن یه 9 نمره میخواستم قبول شم ترم اول کلاس منفجرشد

حالا مکالمه منواستاد:

استاد:برویه مازیک ازدفتراموزش بگیر

کوهستان :باشه

پسرای پرروته کلاس:افرین بروبگیریه امتیاز مثبت

کوهستان:شعورشخص ناپایداردراین مرداب انسانی چه امیدی است

پسرای ته کلاس؟(ازروکه نمیرن)اک اک  باباشاعر

میخواستم خفشون کنم عوضی های پررو بی شخصیت و................

همین دیگه حرفام ته کشیدنه نه نه نه الان یکی دیگه یادم افتاد یه دختریه توکلاس ریاضی هم زمان بادوتا ازپسرای کلاس دوست اما پسرا نمیدونن اینومن خودم به شخص کشفش کردم وقتی این صحنه رودیدم حالم ازهرچی دختر انسان بهم خورد بعضیا خیلی بیشعورن هنوزبه معنی انسانیت نرسیدن واقعا اینا احساس ندارن؟؟؟؟بماندعذاب اخروی دیگه؟؟؟؟ نیستونابود شن این دخترای که شخصیت ومعصومیت یک دخترپاک روزیرسوال میبرن نمیدونم چی بگم دیگه همین

                                                                                                    شبتون غزل    



نظرات شما عزیزان:

Azin
ساعت21:05---12 شهريور 1393
خخخخخخخخخ
خعلی باحال بوداورین خشنگ مینویسی


سینا
ساعت2:23---15 مرداد 1392
سلام
بیشترمطالبت روخوندم احساس میکنم ی جوری از جنس خودم هستی منم تنهام دنبال
ی نفرمیگشتم که تورو پیداکردم منتظرت هستم ی زنگ بهم بزن خوشحال میشم پل
ارتباطی من،تو09169628173


سینا
ساعت2:20---15 مرداد 1392
سلام بیشترمطالبت روخوندم احساس میکنم ی جوری از جنس خودم هستی منم تنهام دنبال ی نفرمیگشتم که تورو پیداکردم منتظرت هستم ی زنگ بهم بزن خوشحال میشم پل ارتباطی من،تو09169628173

joker
ساعت11:51---9 اسفند 1390
جالب بود
ممنون که سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, توسط کوهستان
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.